keskiviikko 8. elokuuta 2012

onni on ystävät


























Tein Palille mäkkärin kuiteista rusetin oon aika ylpee.




Mahtava viikko jälleen takana. Nea tuli meille ja vietettiinkin koko yö sitte kauhuleffoja ja PewdiePien gameplay-videoita katellen. Katottiin Manaaja (joka oli laaduttoman huono) ja Gothika (koska Robert Downey Jr.) Seuraavana päivänä menin Emman, Hillan ja Palin kanssa Korkeasaareen ihastelemaan elukoita. Punkattiin Emmalla pari päivää ja piipahdettiinki sitte vielä Heinolassa Jyräässä kuuntelemassa Jukka Poikaa. Ninjailtiin ja kiipeiltiin katsomon seinää pitkin ylös niin että nähtiin vilaukselta itse JP, mutta muuten ei sitten nähtykää mitään järkyttävän tungoksen takia.

Maanantaina suuntasin sit Annikalle istuu iltaa kera Miisan, Oton ja Jessen. Sieltä ei oo oikee julkaisukelpoista matskua ;( Loistava viikko kuitenki takana, viikko vielä ja sitte kouluu!

3 kommenttia:

  1. Tää sun blogi on muuttunut ihan huonoks, oon pettynyt ku aloit kirjottaa tätä sä vaikutit omalta itseltäsi ja mukavalta! Mut nyt oot saanu lukiessani tätä uusia ystäviä ja susta on tullut niiden lainen ja ylimielinen, ennen oli ihana lukea tätä ku olit omaittes

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvostan sun mielipidettä, mutta otan ton myös henkilökohtaisena loukkauksena, koska sä väität ystäviäni ylimielisiks. Mä oon aika varma, että sä et tunne mun ystäviä, etkä näinollen voi arvostela heitä. Ne on mulle mun elämän tärkeimpiä ihmisisä ja niitä jotka tekee mut onnelliseksi. Jos se tekee musta muiden silmissä ylimielisen, niin sitten en voi asiaan vaikuttaa. Oon onnellisempi kuin moneen vuoteen juuri noiden mun ystävien takia. Myönnän toki sen, että oon muuttunu, mutta se on vaan normaalia, jos ottaa huomioon, että olin 13 ku alotin tän blogin, ja nyt oon 17. Tässä iässä tulee muutoksia vähän pakostakin, Tunnen olevani oma itseni, ja oon pahoillani jos viestitän jotain muuta.

      Poista
  2. hellurei sulle osi Liebster blog "kiertopalkinto" mein blogissa ((:
    http://whooweare.blogspot.fi/

    VastaaPoista

suomeksi
på svenska
in english

Harry Potter - Golden SnitchElegant Rose