lauantai 31. maaliskuuta 2012

haaste


Sain Auralta tällasen haasteen, eli here goes

RULES 1. Each person must post eleven things about themselves on their blog 2. Answer the questions the tagger has set for you plus create eleven questions for the people you tag to answer 3. Choose eleven people and link them in your post 4. Go to their page and tell them 5. No tag backs 6. You legitimately have to tag


11. FACTS ABOUT ME
1. Oon unelmoinu rastoista jo vaikka kuinka kauan, mutta en oo koskaan uskaltanu tehä niitä. Nyt oon taas alkanu kasvattaa hiuksia ja wanhojen jälkeen ois tarkotus ottaa vihdoinki sellaset!
2. Mulla on tosi paljon sellasia fanituskausia. Tällä hetkellä Supernatural.
3. Kiinnyn ja luotan ihmisiin tosi helposti, mikä koituu joskus pahakskin ongelmaks.
4. Tykkään kurvikkaista naisista ja leveäharteisista miehistä. Nuff said.
5. Leipominen on ihanaa! Se on tosi rentouttavaa ja palkitsevaa. :) Oon leiponu tosi paljon viimepäivinä, melkee joka päivä. Eilen tosi hyvää vuokaleipää, nam ~
6. Oon ihan täysin matemaattisesti lahjaton ihminen. Enkä ees pelleile nyt.
7. Disneyn leffat on ihania! 
8. Mulla ei oo hajuakaan mitä haluun tehä tulevaisuudessa. En oo ihan varma tykkäänkö siitä vai en.
9. Ekologisuus on jees.
10. Mulle on sanottu et mulla on jotenki epärealistinen maailmankuva, ja luulen et se on totta.



11. QUESTIONS FOR ME
1. Do you have a favorite band/artist? If so, tell the story of how you found them! Voin vieläkin näiden viiden vuoden jälkeen sanoo et an cafe on vieläkin mun lempibändi. Niin oudolta ku se kuulostaaki. Nea kuuntelutti mulle escapismin joskus ja siitä se sitte lähti.
2. What's your favorite part of your personality? Äh, en tiiä ollenkaa .__. Mua on sanottu helposti lähestyttäväks nii se sit kai.
3. What's your ideal boy/girlfriend like? Sellane... kiva. Vaikee sitä on sinänsä määritellä. Huolehtiva ja fiksu ja hyvännäkönen. Nii.
4. How did you meet your best friend(s)? Koulussa suurimman osan sillee, et ihan ruvettii puhuu jostain normaaleista jutuista tyylii "nätti ilma ulkona" (.......) Ei mitää kovin dramaattista.
5. What do you usually do on the computer? tumblr ja blogger pääasiassa, sit facebook yms.... mitä nyt porukka yleensä tekee. Saatan kattoo telkkarisarjoja joskus.

 6. Do you have any hobbies? Kuvataide. Nykyään se on kuitenki vähän enemmän pelkkiä koulujuttuja, koska kotona ei sit oo enää intoo/aikaa.
7. Do you rather hang out in a big group of people or with only 1-2 persons? Viihdyn isossa porukassa, mut tällasetki riippuu päivästä.
8. Do you have/have you ever had any pets? Meillä on kotona 2 koiraa, kissa ja 6 hevosta.
9. What's your favorite piece of clothing? En osaa yhtää sanoo! Se vaihtelee tosi tiuhaa. Se mikä sattuu näyttää hyvältä päällä.
10. Can you play any instrument? And if not, which instrument would you like to be able to play? En osaa, ja se kaduttaa kamalasti, koska porukat yritti joskus pienenä usuttaa mua soittaa pianoo mut en suostunu. Viulu, piano ja kitara ois cool.
11. What are your top 3 favorite foods? Hmm... Tykkään kiinalaisesta ruuasta, ompuista ja porkkanoista.

Oon julma ja en taggaa.

1 kommentti:

  1. aivan ihana tää sun blogi :) tykkään kans kamalasti sun tyylistä ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista

suomeksi
på svenska
in english

Harry Potter - Golden SnitchElegant Rose